Erikoisaukioloajat:
Helatorstai 14.5. avoinna 12-21 (a la carte tarjolla 12-20)
Granipäivä 21.5 avoinna 10.30-01 (Livemusiikkia 21.30 alkaen)
Torstai 18.6. avoinna 10.30-15.00
Perjantai 19.6.- Sunnuntai 21.6. Ravintola on suljettu
Lämpimästi tervetuloa!

Meistä

Hyvän juoman, ruoan ja mielen ravintola Kauniaisten keskustassa.

 

Granin oma olohuone

Moms avasi ovensa ensimmäistä kertaa vuonna 2006. Siitä lähtien olemme palvelleet Granin arvokasta asiakaskuntaa sekä satunnaisempia ohikulkijoita vahvalla intohimolla. Vuosien varrelle on mahtunut paljon iloa, hyvää ruokaa & juomaa, kohtaamisia ja tunnetta.

Arvostamme asiakkaitamme ja vaalimme ruoka- ja juomatuotteidemme sekä palvelun korkeita laatuvaatimuksiamme joka päivä. Haluamme myös kuunnella teitä, joten risut, ruusut ja kaikki muukin palaute on enemmän kuin tervetullutta!

Bistroruokaa suurella sydämellä

Olemme tarjoilleet teille 18 vuoden ajan ruokaa arkilounaista suuriin juhlahetkiin, ja joka kerta se on meille kunnia-asia. Arvostamme kaikessa tekemisessä laadukkaita raaka-aineita, joista loihdimme jokaisen annoksen käsin alusta loppuun. Ruokalistamme rungon muodostavat muutamat Momsin klassikot, kuten etanat ja Grani Burger. Listaltamme löytyy aina myös laadukasta lihaa ja kalaa sekä luonnollisesti myös kasvisruokaa. Pyrimme helposti lähestyttäviin annoksiin mutta laadusta emme tingi ikinä. Ajoittain haluamme tuoda teille myös vähemmän tuttuja vaihtoehtoja, joita kannustamme rohkeasti kokeilemaan.

Kuten kaikessa, niin myös ravintolaruoan kohdalla ammattilaiset ovat epäonnistuneet useammin kuin amatöörit ovat edes yrittäneet. Olemme kuitenkin luottavaisia, että tämän päivän Momsissa ette tule pettymään! Ja silti kuten hyvä viini, niin myös me kehitymme joka päivä…